HTML

este póker?

idóta majorosok, idióta pókerezése

Friss topikok

Linkblog

2007.11.01. 13:52 Szentus

MPT Vol.6

Cséksz, Vasárnap (nov. 4.), 19:30!
jelentkezés itt




Hát az előzőn szervezői siker született. Köszi, köszi. Kár lenne nagyon részletezni a dolgokat, hisz tudjátok, hogy jó vagyok :P
Najó, de csak mert véletlenül láttam a döntőasztalt. Mérgi, Vörös, Plán, Nice, Anna, Cs. Anna azzal, hogy a Marcika döntőbe jutott, már egyből TILTre került. Malvinpapának volt vagy 200 pénze míg a következő legcsoróbbank vagy 700, de nem...Anna vérbenforgó szemekkel, egy vasvillával a kezében kergette a Margókát. Előbb felzárkóztatta, majd dühében neki adta minden pénzét:)
Najó, Marci sok pénz, Vörike mintha ott se lenne, csak botrányos lapmutogatásaival és hozzánemértő beszólásaival véteti észre magát:) Annyira ösztönszerű volt nála a dobás, hogy utána otthon szerintem a szelet kenyeret is egyből dobta az asztal közepére. Plánnal szerénykedünk, gyakorlatilag felváltva allinezgetünk és lopkdojuk a vakokat. Ám egyszer csak, sok lopkodás után beleszaladok az allinjébe és kikapok, de még egy 3 napos zsömlére fussa! Vörös közben kiesik (ki gondolta volna?:) ) Plankó megfogy, kiesik, én megint vhogy összeszedtem magam egy kicsit, Nícse is szépen fogy.
3an maradunk, Marci mint Rotschild, Nájsz kicsit többel mint én, én kicsit kevesebbel, mint ő. Bejön egy allin, már a Nícse áll szarul. Dobálgatás, még egy allin a Marcitól, majd Nícsét elkapja a kis Morgó, és láss csodát úgy érkezünk a heads upba hogy nekem van több pénzem. Kezdeti tapogatózás után gyorsan fordul az állás, fél lábbal a sírban vagyok, de nem para, már vagy 4-5ször voltam ma ott. Újra fordul, Mérgi függ egy cérnaszálon. És akkor Fortuna - aki egész este simogatta a kezem - megszorította a csuklóm és nagy mázlim volt az utolsó handben. Lejött a két párom, úgy hogy az 5ösömre azt hittem hogy 6os. Szóval ez volt. Vasárnap az első címvédés következik:)

Még egy hétközit el kell mondanom. Voltam kedden BME pókerbajnokságon, továbbjutottam, de ezt csak azért mondom, hogy komolyan vegyétek a címvédést:)
Allint mondok már a heads upban: 10,4 fordul nálam,  J,8 ott.
Flop: 10 (megkönnyebbülök), 4 (hátradőlök), 8 (végigfut az agyamon hogy még ki lehet kapni).
Turn: J (minden ocsmányság eszembejut amit csak valaha hallottam vagy mondtam)
River: 10 (Nice! Bezsizsegett a kép, és a 10es mindig jön:) )

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://majorpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr85215203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komiké 2007.11.02. 10:07:58

A turn volt a 8as, a flopba volt a J.

nícse 2007.11.02. 19:56:16

ezt most teljesen fölösleges idepostolnom, mert mindenki úgyis tudja már, hogy a 10 az re/re/raise

Szentus 2007.11.03. 19:52:50

nem fogunk pókerezni?
eddig: Cs

CptAbr 2007.11.03. 22:53:56

legyen... de csak a halottakra való tisztelet miatt

Komiké 2007.11.04. 09:55:27

játszunk pókereset.

kurm 2007.11.04. 11:07:51

kevésnek tűnik, de én ott leszek, hátha

Komiké 2007.11.04. 11:21:21

Csb+Bsz+Krmn+nn+Km=pkr

plan 2007.11.04. 17:08:52

én viszont ma off
süti beállítások módosítása