HTML

este póker?

idóta majorosok, idióta pókerezése

Friss topikok

Linkblog

2008.03.11. 11:36 Szentus

MPT III/2

f7 Shakes
jelentkezés itt Vasárnap este 6ig, aki nincs fönt, annak szopóka nyalóka
2+0,2 freez

11 elhivatott pókerzseni jelent meg vasárnap este a megdrágult beszállójú MPT harmadik sorozatának második versenyén; meg a Hanna. Kellemes hangulat, kényelmes férőhelyek, minimálfüst és elég színvonalas játék jellemezte ezt az estét. Volt 3 késő, a Böszi, akinek meg se kellett volna jönnie, Csabi, akiben olyan mély nyomokat hagyott, hogy a múltkor vesztett egy 44-gyel, hogy azóta mindent eldob és a Banya.
AkgPetit annyira összezavarta ez a meghitt baráti légkör, hogy két hand után inkább hazament. Csordogált a buli; döntőasztal. Anna, Levi, Böszi, Hanna, AkgMarci, AkgRobi és érthetetlen módon jómagam. Kis pénzes Levit kiszavazta a Hanna, aki nem sokkal később zseniálisan dobott egy AA-t a turnön. (jössz egy sörrel;) ) Ekkora már kezdett realizálódni bennünk, hogy Böszi magával hozta a zsebfortunát és így ketten tartják rettegésben a vidéket. Robi gyakorlatilag hibátlanul megjátszott AA-ját kimákolta riveren az egyetlen Q outjával. Robi feldúlt állapotban, habzó szájjal, de jópofát erőltetve magára kezet rázott mindenkivel, aztán elment. Kint gondolom szétvert mindent és felharapdálta az aszfaltot az utcáról. Ekkor már elég szarul éreztem magam, hogy nemhogy ismerem a Böszit, hanem még hozzá is szóltam valamikor. Na mindegy, én tripláztam a Hannán meg a Marcin. Hanna lefogyott, valaki, talán a Marci ki is végezte. Ezután el tudjátok képzelni, teljesen megzuhantam, úgy éreztem így már nincs értelme se a pókernek, se az életnek. Összeszedtem magam és elhatároztam, hogy megcsinálom! Megnyerem és a győzelmem a Hannának ajánlom. Anna flössét verte a fullom, maradtunk 3an. Böszi csiplídersége elúszott mikor ki akart emelni egy partiból, amiből én nagyon nem akartam kiszállni, úgyhogy átmentem nagypénzesbe. Nálam volt a fele, náluk a másik fele. Játszottam aggresszívan, tájtul mindenhogyan, de ők csak nem akartak egymással ütközni, mind a kettőnek rám fájt a foga. Úgyhogy egy JJ-vel belenéztem a Marci QQ-jába, majd az elrettentő 1350es Allinemet megadta a Böszi. Ott K10, itt A6. Flop: A79 Törn: J River: Q
Ekkor nem szégyelltem a Böszit, hanem kifejezetten gyűlöltem. Távoztunk, heads upról info nincs, csak hogy a Zsebfortuna mindig nyer. Harmadik lettem, úgyhogy semmit sem tudok a Hannának ajánlani:(

Pontverseny:

Böszi 12
AkgMarci 9,6
Cs 6
Anna 3,6
Hanna 2,4
AkgRoberto 1,2

23 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://majorpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr37375767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CptAbr 2008.03.11. 11:55:13

Csak tessék, csak tessék.
Lehet rajtam szép sorjában bosszút állni.
Be kell vallanom hogy bennem is van egy kevéske lelkiismeret-furdalás, vagy is inkább volt, mert hamar eloszlatta a megnyert pénz és a szerzett pontok illata. Vagy valami hasonló lírai baromság.
Néhány szépítés, de csak azért, hogy ne legyek akkora mocsok nagy állat.
Az 1350-ban nekem már legalább 400-am benne volt mikor megadtam, nem egy hanem két q outom volt, és a parti előtt egy teliholdkor izzó patkón készített 4levelű lóhere ágyon tálalt egészben sült feketemacskát ettem. Mákkal. Sok mákkal.
Vasárnap viszem a receptet.

CptAbr 2008.03.11. 12:30:16

Ja és május 10-12 valamikor GBO (Grand Böszi Open) Pünkösd Edition.
Részvételi hajlandóságot és javaslatot arra, hogy melyik napon legyen várom a gbopoker@gmail.com -ra.
További észrevételeket is szívesen fogadok, mint pl hány, milyen és mennyibe fájó tournament legyen.
stbstbstb

Buzma 2008.03.14. 15:48:58

Halihó!

MI is jönnénk. Menyasszonykám, és jómagam, ha még beférünk.

Szentus 2008.03.16. 14:30:56

Eddig: Buzma, Buzmáné, Böszi, Cs, Cs

Buzma 2008.03.16. 14:49:03

Sorry, mégsem tudunk menni...

annikE 2008.03.16. 14:58:40

csabikám ennyi?anna flössét verte a fullom?ennyit kapok?pedig én ezt azóta se feledem.4,3essel fullolni.ejj...hol a fa főnök.na mind1, én ma ott leszek és szeretnék ismét a döntő asztalnál találkozni veled csabikám :)
és még jobban szeretném ha komolyan vennénk ezt a "aki 6ig nem jelentkezik az szopjon faszt" című hadműveletet.csőőőőőőőőőő

Szentus 2008.03.16. 15:00:40

Eddig:Marco, Annike, Böszi, Cs, Cs

L 2008.03.16. 15:05:01

természetesen. csak előbb bemegyek allozni egy kicsit...

Szentus 2008.03.16. 17:32:21

még félóra
Eddig: Marco, Annike, Böszi, Cs, Cs, Levi, Komi, Peti, Robi

plan 2008.03.16. 17:51:43

én jövök

viszont elképzelem a Csabi arcát, ahogy beírta, hogy még fél óra, és reménykedem, hogy sose kerül komolyabb hatalom a kezébe, mert hozzá képest még a Gyurcsány is galamblelkű hippi

Komiké 2008.03.16. 17:55:17

már megint a hippik...

jön a Slayer.

Munkásökölvasököl a Szente odacsapahovakő'.

Szentus 2008.03.16. 18:00:40

VÉGE!!!!
Eddig: Marco, Annike, Böszi, Cs, Cs, Levi, Komi, Peti, Robi, Pl, Marci

hanna 2008.03.16. 18:07:22

ugye még beférek??

Komiké 2008.03.16. 18:11:45

mekkora parra attyaúristen:D:D
süti beállítások módosítása