HTML

este póker?

idóta majorosok, idióta pókerezése

Friss topikok

Linkblog

2008.03.29. 15:42 Szentus

MPT III/4

2+0,2 freez
jelentkezés vasárnap este 6ig, itt


Böszi megint idehányt:

"Sűrű nagy pelyhekben hullott alá hó. Az ablakban állt és az esti fényeket nézte, várta az éjfélt amikor lekapcsolják a díszkivilágítást. Ez a város akkor sem tisztulna meg, ha most már örökké esne. És nem is nagyon tűnt úgy, hogy örökké fog.
  • Ettől a szartól senki nem fog föltámadni.

  • Tessék?

  • Semmi, semmi ­– motyogta. Érezte a zavarodott tekintetet a háta mögött.

  • És hogy sikerült?

  • Azt hittem már sose kérded meg – válaszolta sejtelmesen ahogy felé fordult.

  • Nem mondod, hogy megint nyertél!

  • Nem, csak második, a Vörös kimákolt a végén – hazudta.

  • De, azért pénzt nyertél, nem?

  • Persze. Elmondom, hogy volt.

  • Annyira azért nem érd…

  • Szóval a megnövekedett buyin ismét elérte célját, csak 11en voltunk és viszonylag mind elszántak. Egy keveset megint késtem, de ez többnyire senkit nem érdekelt. A Hanna hiányzott az eseményről, úgyhogy a többség egész nagy nyugalommal játszott. A döntő asztalig nem is nagyon volt igazi izgalom. Először a Csabitól nyúltam le amúgy sem túl magas stackjének felét. Ekkor úgy gondolta ez egy egész jó döntés volt, hiszen sor és flöss veszély is volt, de amikor később (amikor már kiesett) közöltem vele, hogy csak egy ász magasom volt, viszonylag gyűlölködve nézett rám. Ekkor kb. chipleaderben voltam, de mondjuk nem nagyon. És nem is sokáig. Először a Marci floppolt 8-6 fulljába néztem bele a floppolt drillemmel, aztán az Alex 6-8 fulljába a sorommal. Mindez nagyjából 5 perc alatt történt és már le is voltam felezve. Ezek után először a Csabi esett már nem is tudom mivel, majd egy idő után a Plankó kényszerült bele egy allinbe a 8asaival, amiből majdnem monstre allin lett, de végül dobódott egy 10es pár, egy JQ egy KQ és csak az én JJ-m maradt benn. 5 érdektelen lap és 5 bennmaradt játékos. Innentől elég sajátos képet öltött magára a játék. Kb egyenlőről (2000 +/- 200) indult mindenki (Alex, Marci, Anna, Szmöre meg én) és volt úgy egy 2000 zseton ami körbejárt. Annike közben teljesen megbokrosodott, nagyon igényes agresszív játékot prezentált, aminek két hibája volt talán: egyrészt egy kicsit túljátszotta és nem nyert lényegesen többet vele mint amit bukott, másrészt meg rohadt egy pechje is volt. Marcit többször is lehúzta, aki aztán föl jött az én egyszínű KJ-men (muszáj volt megadnom, a Csabi előttem dobta kétszer is, valami azt súgta játszatni kell), csak hogy szépen elcsorgassa a magas vakon a pénzét. Mocskos mázlija is volt mellesleg, 4-5-tel allinba ment valami sokkal erősebb és az Anna ellen és jött neki a sor. A húsvéti hangulat amúgy is elég erősen jelen volt a teremben: nem egy föltámadásnak voltunk szemtanúi. Legalább 3 olyan allin volt ami csak a river után lett jólirányzott, és többször nyert sorral a gyengébb lap. Aztán amikor már elég magas volt a vak és régóta játszottunk, először az Alex távozott, majd, az Anna játékát győzte le a pech és végül a Marci is szétcsúszott, elszórta a pénzét, megállapodott a 3. helyen. A végjátékra, amely kifejezetten igényesre sikerült, ezúttal a Pettyessel került sor, Annike osztott, Komi pedig tisztességesen végig kibicelte az egész partyt. Nagyjából fele annyiban voltam, mint ő és mind a ketten nagyon kimérten játszottunk. Aztán jött egy flop és a kicsi róka belesétált a csapdámba, a 3 lapból 2 hetes volt, plusz egy az én kezemben. Bölcsen elcheckolom, mire ő kevésbé bölcsen behív. Sajnos nem ez volt az egyetlen fordulás a headsup alatt. Néhány handdel később egy hasonló csapdába szaladtam bele én is, majd ismét hozzám került a pénz kétharmada és ekkor következett az első igazán nagy és sajnos végzetes hibám: nagyvakból meglimpeltem egy AJ-t, neki floppra jött valami, én meg nem tudtam dobni. Ismét hozzá került a nagyobbik stack és ez sajnos most már így is maradt. Jobban talán csak a végső hand fájt. Ő egészít és 3-4-gyel checkolok. Flop A74. Az A7-ből már tudnom kellett volna, hogy itt a vég én mégis allinbe mentem. És ekkor következett egy nagyon hosszú gondolkodás, aminek a végén, megadás előtt ő fölfordította a 7-2-jét. Érted, heteskettes… Lehet ezt nem megmosolyogni? Egyrészt mi a halálnak egészít valaki 400-800as vaknál egy 7-2-t? Másrészt bár azt tudhatta, hogy nekem nincs ászom, de hogy nincs hetesem egy nagyobb kickerrel azt nem… Állítólag ez a mosoly buktatott le. Pedig nem is azért volt amiért ő gondolta. Nem baj, ez a 2. hely se volt rossz és azt sem mondhatom, hogy a Csabi nem játszott jól. De mondjuk az Annának is befért volna legalább egy dobogó. Jó kis party volt…


Ameddigre a végére ért teljesen kiszáradt a szája és a szeme is megfájdult – nem pislogott már vagy 10 perce. Ő már persze rég elaludt a kanapén, ebben nem is volt semmi meglepő. Kinézett az ablakon, a díszkivilágítást is lekapcsolták már. Egyszer megtisztítom ezt a kurva várost – gondolta.

Na persze…"

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://majorpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr92402001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CptAbr 2008.03.29. 16:19:41

Először is elnézést, unatkoztam.
Másodszor is elnézést, Alexet és Plánt megcseréltem rangsorban, mea maxima culpa.
Sándor és én in.

CptAbr 2008.03.29. 16:28:20

Ez meg rám lett testálva:

1. Böszme 35
2. Sándor 17
3. Marcakg 15,1
4. Levi 9,6
5. Anna 8,1
6. Csabi 6
7. Komi 3,6
8. Plán 3,5
9. Hanna 2,4
10. Robi 1,2
11. Alex 1,1

nem tudom nem észrevenni az elhúzás tényét

annikE 2008.03.30. 13:36:49

Hát böszme köszönöm a megtisztelő szavakat, és a hosszú írást.okoztál nekem egy kellemes 3 percet amíg végigolvastam.ugyanakkor megszakad a szívem ha visszagondolok a múltkori játékra...na mind1, ma este több sikerrel szeretnék járni, egyértelműen BE.ott tal.

gnom 2008.03.30. 13:58:53

Marcika +1 fő (Toka) login
tegnap 6. lettem 10+2 freezouton 8,5 órányi hibátlan játék után (egy KJ erősnek érezte magát az A A-m ellen), így aztán ma LAG oldalamról ismerhettek meg

Kátya 2008.03.30. 16:17:59

Kátya visszatér, BE

Szentus 2008.03.30. 16:51:16

7kor van kezdés ha vki nem tudná

plan 2008.03.30. 16:58:43

idehányt :)))))) mondom hogy vicces ez a Csabi!!!!!!!

lev 2008.03.30. 17:08:35

megyek, de nem kocsival.. hiba lenne így
különben is tudok futni tegnap óta

Szentus 2008.03.30. 17:55:50

mondjuk be, max meggondolom magam:)

Szentus 2008.03.30. 18:07:34

Bösz, Sándor, Anna, Robi, Mérgi, Tokány, Leves, Kálmász, Planci(?), Cs(?)

banya 2008.03.30. 18:24:29

is
csak én mondom a nevében
süti beállítások módosítása